Garantie op uw aankoop



NGU Repair

Termijn

Bij NGU Central Store geldt een garantieperiode van 24 maanden op zowel de nieuwe, refurbished- als de 2e hands smartphones en losse accessoires. De garantie geldt uitsluitend voor toestellen of accessoires die gekocht zijn bij NGU Central Store. De garantie op uw toestel geldt alleen voor technische mankementen die buiten uw schuld om optreden. Schades zoals val-, stoot- of waterschade vallen dus niet onder de garantie. Als uw toestel onder garantie terug moet naar NGU Central Store, betaalt u geen retourkosten.


NGU Repair

Garantiebewijs

U komt alleen in aanmerking voor onze garantie als u kunt aantonen wanneer en welk product u precies gekocht hebt. Dit kan bijvoorbeeld met een factuur of een kassabon. Het is dus de bedoeling dat u uw garantiebewijs goed bewaart.


NGU Repair

Retour

U als consument staat in uw recht om gebruik te maken van een bedenktijd. Als het product u niet bevalt en u wilt het retour sturen, dient u binnen veertien dagen na aankoop actie te ondernemen. Echter dient het product wel in onbeschadigde originele verpakking retour gestuurd te worden, met bewijs van aankoop bijgevoegd. Zodra het door u retour gestuurde product door ons is ontvangen, retourneert NGU Central Store het verschuldigde bedrag op uw rekening. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Verzend het pakket altijd verzekerd, u krijgt dan een track & trace code. Als u ons deze code doorgeeft via e-mail of chat (vermeld dan wel graag uw naam en bestelnummer) kunnen wij de verdere zorg overnemen. Gooi het bonnetje van de koeriersdienst niet meteen weg, ook dit is een verzendbevestiging die u mogelijk later nodig kunt hebben.

Retour adres:
NGU Central Store
Afdeling RMA
De Witbogt 9
5652 AG Eindhoven

Als u nog vragen hebt i.v.m uw garantie, kunt u contact met ons opnemen.

T: +31 (0)85 401 9823

E: sales@ngubusiness.com

Wij vragen u om akkoord te gaan met het gebruik van cookies.
Meer informatie hierover leest u in onze privacyverklaring


Akkoord