centraliseer en beheer schades aan smartphones & tablets

Bedrijven
Vandaag de dag is iedereen eraan gewend om overal en altijd bereikbaar te zijn. Toch heeft iedereen wel eens te maken gehad met een defecte smartphone, tablet of laptop. Niemand ‘kan’ meer zonder en iedereen wenst dat het apparaat snel mogelijk gerepareerd gaat worden.

Dat geldt ook voor uw medewerkers! Als onderneming heeft u de behoefte aan een betrouwbare partner die professioneel problemen kan beoordelen en kan oplossen.

NGU Repair heeft alles in huis om uw medewerkers van A tot Z van dienst te kunnen zijn: van het logistieke proces tot het repareren en de daarbij horende nazorg. RepairCenter.eu is de one-stop-shop voor alle reparaties aan de allernieuwste smartphones, tablets en laptop’s van verschillende merken van display tot batterij. Wij repareren met originele onderdelen en hanteren daarom ook standaard 12 maanden garantie op de reparatie. Indien er A-kwaliteit onderdeel wordt gebruikt, wordt dit vooraf gecommuniceerd naar de klant.
Door samen te werken met RepairCenter.eu worden uw medewerkers efficiënt geholpen en kunnen zij van ons de beste service en kwaliteit verwachten, met een prijs die marktconform is. Hiervoor werken wij met specialisten die al jaren in het vak zitten. Zij hebben verschillende reparaties veelvuldig langs zien komen en weten op basis van de klachten aan een apparaat hoe zij een probleem kunnen oplossen. Daarnaast controleren en testen wij elk apparaat altijd op andere gebreken, zodat het volledig werkend teruggestuurd kan worden naar de klant.

Wij zijn aangesloten bij Uneto-VNI en zijn erkend in het vakgroep elektrotechnisch reparatiebedrijf als een betrouwbare partner. Zo doet u zaken met een professioneel bedrijf.

 

Ondersteuning voor u
Online Aanvraagsysteem

U wordt voorzien van een Online Aanvraagsysteem, met een persoonlijk account waarin alle relevante informatie direct zichtbaar is, en van al uw medewerkers. Zo heeft u overzicht van alle aangemelde opdrachten in totaal en per medewerker.

In het Online Aanvraagsysteem vindt u het volgende terug :

  • Een overzicht van uw aangemelde reparaties
  • Een overzicht van reparaties van medewerkers
  • De status van de aangemelde reparaties
  • De prijsopgaven

Telefonische ondersteuning
Mochten er alsnog nog onduidelijkheden zijn, dan is RepairCenter.eu van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar voor vragen en/of support.

E-mail ondersteuning
Wij streven ernaar e-mails van u en uw klanten binnen 30 minuten te beantwoorden.
 

Voordelen voor U

  • Wij hanteren transparante prijsopgaves per reparatie
  • Het logistieke proces nemen wij uit handen
  • U hebt te maken met gecertificeerde, ervaren monteurs
  • Goede communicatie bij meerprijsreparatie na onderzoek van het apparaat
  • U ontvangt maandelijks een factuuroverzicht
  • Wij bieden aftersales ondersteuning aan m.b.t reparaties en technische vragen